Przedłużamy termin nadsyłania Zgłoszeń w NABORZE NA STYPENDIUM w projekcie WŁĄCZ POPOJUTRZE! GENERATOR POMYSŁÓW DLA DOSTĘPNEJ EDUKACJI.
W związku z licznymi sygnałami, że intensywnie pracujecie nad swoimi pomysłami, koncepcjami innowacji i potrzebujecie więcej czasu na ich dopracowanie, zdecydowaliśmy o przedłużeniu naboru.
Termin składania Zgłoszeń wydłużamy do 31 maja do godziny 23:59:59.
Co to dla Was oznacza?
Macie więcej czasu na:
Czekamy na Wasze Zgłoszenia do 31 maja 2025 r. do godziny 23:59:59.
W przypadku wszelkich pytań – jesteśmy do Waszej dyspozycji.
Niezmiennie trzymamy kciuki! 😉
STARTUJEMY Z NABOREM NA STYPENDIUM !
Ogłaszamy, że 1 kwietnia 2025 roku rozpoczyna się nabór zgłoszeń w ramach I etapu w projekcie WŁĄCZ POPOJUTRZE! GENERATOR POMYSŁÓW DLA DOSTĘPNEJ EDUKACJI.
Nabór trwa do 31 maja 2025 roku, do godziny 23:59:59.
W ramach tego procesu do projektu zaprosimy 105 Stypendystów i Stypendystki, którzy i które będą w nami rozwijać swój innowacyjny pomysł na rozwiązanie w edukacji włączającej.
ZAPRASZAMY DO APLIKOWANIA!
Na wstępie poznaj szczegóły dotyczące naboru oraz realizacji stypendium. Znajdziesz je w Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa, na stronie naboru w sekcji z najważniejszymi dokumentami.
Następnie przeczytaj uważnie, co należy przygotować, aby przesłać kompletne zgłoszenie. W przypadku wszelkich wątpliwości – skontaktuj się z Zespołem WŁĄCZ POPOJUTRZE.
CO SKŁADA SIĘ NA ZGŁOSZENIE?
Przygotuj dwa kluczowe elementy:
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I KARTĘ INNOWACJI DO WYPEŁNIENIA(docx, 110kb)
JAK ZŁOŻYĆ ZGŁOSZENIE?
Pamiętaj, że zgłoszenie składasz w terminie naboru:
od 1 kwietnia do 31 maja 2025 r. do godziny 23:59:59.
KROK 1:
Przygotuj nagranie video i formularz zgłoszeniowy wraz z kartą innowacji.
KROK 2:
Materiał video umieść na dysku on-line (np. Onedrive lub Google Drive), a następnie wygeneruj link (z ustawieniem dostępu dla każdego dysponującego linkiem). Upewnij się czy link działa bez konieczności proszenia o dostęp. Nie zapomnij, aby wkleić link we właściwe pole karty innowacji.
KROK 3:
Podpisz wypełniony formularz zgłoszeniowy i gotową kartę innowacji. Zgłoszenie powinno być podpisane w następujący sposób:
MASZ JUŻ GOTOWE WSZYSTKIE WSKAZANE POWYŻEJ ELEMENTY?
KROK 4:
Wypełnij formularz on-line, załącz przygotowany wcześniej formularz zgłoszeniowy wraz z kartą innowacji, każdorazowo w formacie PDF, jako:
KROK 5:
Wklej link do materiału video we wskazane pole formularza on-line.
KROK 6:
Zaznacz niezbędne zgody i WYŚLIJ ZGŁOSZENIE.
WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIA ON-LINE
Masz pytania? Zadzwoń do jednej z Tutorek:
Ania: 533 360 949 | Kinga: 722 399 924
Powodzenia 😊
Nagraliśmy dla Was instrukcję, która krok po kroku pokazuje, jak wypełnić kartę innowacji i złożyć zgłoszenie przez naszą stronę.
Pamiętajcie, na zgłoszenia czekamy do 31 maja 2025 roku, do godziny 23:59:59.
Zanim zadasz pytanie sprawdź nasz FAQ.
Jeśli w powyższym FAQ nie ma odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, zadaj je pisząc na: wlaczpopojutrze@senseconsulting.pl
Chcesz skonsultować swój pomysł? Napisz na wlaczpopojutrze@senseconsulting.pl
Tu znajdziesz najważniejsze dokumenty dotyczące naboru na stypendium. Zapoznaj się z nimi.
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie
Przygodę z projektem włącz_POPOJUTRZE zacznij od tego dokumentu. Znajdziesz tutaj kluczowe informacje dotyczące projektu, podstawowe definicje, poznasz najważniejsze kwestie formalne dotyczące naboru oraz realizacji stypendium.
ZAPOZNAJ SIĘ Z REGULAMINEM REKRUTACJI I UCZESTNICTWA (pdf, 94kb)
Wzór karty oceny zgłoszenia
Udostępniamy wzór karty oceny, za pomocą której będzie dokonana ocena formalna i merytoryczna Waszych zgłoszeń.
ZAPOZNAJ SIĘ ZE WZOREM KARTY OCENY (pdf, 94kb)
Wzór umowy o stypendium
Podpisanie umowy nastąpi po pomyślnym zakończeniu procesu rekrutacji. Dokument określa zasady realizacji Ramowych Planów Realizacji Stypendium w ramach wsparcia przyznawanego Stypendystom i Stypendystkom przez Realizatora Projektu. Warto już teraz zapoznać się z jej treścią.
Dokumenty do pobrania dla kandydatów